Cărtureştii de Jos

Şi am fost ieri seară la Cărtureşti, în cafenea, adică jos, unde nu mai fusesem pînă acum.
La început, vorbeam cu Liviu, Cătălin şi Irina şi ni s-a părut că asta ar trebui să facem şi mai departe, să stăm acolo, la masă, şi să vorbim. Poate vor intra şi alţii în discuţie.
Pînă la urmă am cedat obişnuinţelor şi ne-am aşezat la o masă plasată în faţa celor veniţi să ne asculte (sau de-asta ni s-a părut nouă că se aflau acolo).

Iniţial credeam că e vorba de elevi. La faţa locului nu mi s-a părut că erau elevi, ci ceva mai măricei.
Printre ei: Jen, Bebe, Mihai Iovănel (grupaţi unul lîngă altul în poza de mai jos).

Şi de unde ziceam că n-o să avem cu cine vorbi, la ora 22.00 nu ne mai dădeam duşi. Se cam încinsese atmosfera… A intervenit în discuţie pînă şi poetul Ion Horea.

A fost chiar fain. Cei care au pus întrebări şi-au luat premiile (cărţi oferite de Nemira, Leda, Corint, Millennium Press, librăria Cărtureşti şi exemplarele din Observator cultural) şi sper că nu au regretat cele două ore.
Cu ocazia asta Liviu Radu a discutat cu o domnişoară care îşi pregăteşte lucrarea de licenţă din seria Waldemar. „O să mi-o iau în cap“ a zis Liviu. „Da, şi mîine-poimîine o să vrei şi bani pe cărţile pe care le publici“ i-am zis eu în taxiul în care ne întorceam.
Da… a fost fain.

5 răspunsuri

  1. Va invidiez! Dar ma si bucur pentru voi! In sfirsit editurile au inteles ca sunt prietene nu dusmane iar promovarea SF&F ma face extrem de fericit,le felicit si va felicit si pe voi pentru aceasta seara minunata inchinata zeitei CARTE.Poate data viitoare ajung si eu!

  2. Editurile? Care edituri? Poate data viitoare vin si ele!{Printr-un reprezentant, bineinteles}.Cred ca discutia ar deveni mai interesanta!A fost frumos, dar ca tot ce este frumos, a fost si putin!

  3. Editurile au facut deocamdata primul pas. In curind il vor face si pe al doilea. Mai aveti putintica rabdare. Vorbim prin ianuarie. Punem ceva la cale, dar inca nu va spun. Sa ne intelegem, sa batem proiectul in cuie si apoi facem anunturile. Sper sa fie ceva fain.

  4. deci nu s-a abandonat ideea aia. fain!

  5. Nu ne spune, Maicule, fierbe-ne la foc mic;)

Lasă un comentariu