Note într-o dimineață de vară

2saraIeri m-am apucat de Așteptînd-o pe Sara, ediția nouă. Poate o fac totuși pentru septembrie.

*

Mai apare din cînd în cînd cîte un haiduc (sau o fi același?), care vrea să pună lucrurile la punct, așa cum, din cînd în cînd, apre cîte unul (sau o fi același?) care se vrea șef peste sefeul românesc. Toți sfîrșesc exact acolo unde au început: în anonimatul unui pseudonim pe care, în scurtă vreme, nu-l mai ține minte nimeni. Nu că în scurta lui viață l-ar fi frecventat prea mulți.

*

dulceata-cirese-negreDupă repetate vizite la Bucur Obor, ieri am găsit un borcan cu dulceață de cireșe amare. Să mai spună cineva că viața nu e frumoasă!🙂

Și, apropo, cum se face că dulciurile mele prefarate sînt ciocolata amăruie (75%, 85%, de-aia) și dulceața de cireșe amare? Ce e în neregulă cu cel mai mișto dulce e amar?

*

Și tot de mîncare:

stirea verii - inghetata de tarhon (mai bine cu gust de ciorba de cartofi cu tarhon)

Dar nu mai bine înghețată cu gust de ciorbă de cartofi cu tarhon? Ca la Bucătarul vesel… știți voi: Brașov, intersecția Michael Weiss cu Postăvarului.

*

Și încă:

copilul tirmis dupa ulei

Și? De ce l-a trimis? Să ceară împrumut o cană de ulei?

*

Îmi plac cărțile tipărite pe hîrtie volumică pentru că îmi plac cărțile ușoare, cele care nu cîntăresc o jumătate de kilogram deși au doar 200 de pagini. Îmi plac aceste cărți pentru că hîrtia e obținută prin reciclare, nu e nevoie să se taie alți copaci pentru apariția lor, prefer să las acest „privilegiu” celor cu foi albe, strălucitoare.

*

Ce-mi mai place?

imi plac laicurile

Îmi plac laicurile.

*

Posmagiada:

posmagiada

*

ce-mi mai recomanda youtube. pai nu suna de-ajuns telefonul lui tantzel.

Ce-mi mai recomandă Youtube. De parcă nu mi-ar suna prin casă toată ziua telefonul Tăntzelului.🙂

*

urian despre popescu pizdiceanu 8 iuni 2015

Așa.

*

uitat vs darimat

Și societatea civilă.

*

Pink!

voila pink

Lasă un răspuns

