Observator cultural 891 – Festivaluri de toamnă (2)

29 septembrie 2017. Al 10-lea articol în rubrica Mistere, fantezii, sefeuri: Festivaluri de toamnă (2) – în Observator cultural.

Să fim bine înțeleși: n-am pus în discuție nici în articolul precedent și n-am s-o fac nici în acesta alegerile juriilor, n-am să comentez de ce un premiu l-a luat X și nu Y. Am vorbit despre categorii, criterii și reguli. Iar acolo unde am dat nume, a fost tocmai pentru că din lista nominalizărilor nu reies criteriile avute în vedere la stabilirea lor (vezi categoria Cea mai bună editură, la recenta Convenție Națională de SF). Pentru că nu e vorba neapărat de ce și unde s-a greșit acum, ci mai degrabă de ce se poate îmbunăți la ediția viitoare, ce e de preluat de la edițiile precedente.

 

Lasă un răspuns

