Observator cultural 890 – Festivaluri de toamnă (1)

22 septembrie 2017. Al 9-lea articol în rubrica Mistere, fantezii, sefeuri: Festivaluri de toamnă (1) – în Observator cultural.

Cui ajută eliminarea categoriei de publicistică? Și aici nu mă refer neapărat la 3 recenzii publicate într-un an, ci la recenzii alăturate unor articole de fond despre situația sefeului românesc sau de atitudine în cazurile problematice în care opinia unor nume recunoscute ca avînd un cuvînt de spus prin ceea ce au făcut în ultimele decenii e benefică în luarea unor decizii care să nu fie regretate o lună mai tîrziu. Recenziile și articolele sau editorialele semnate de Mircea Opriță, Cătălin Badea-Gheracostea, Cezarina Anghilac, Alexandru Lamba, Lucian-Vasile Szabo sînt importante prin ceea ce spun, prin poziția și respectul pe care fiecare dintre cei cinci și le-au cîștigat de-a lungul anilor. De ce să nu încurajănm această acitivitate, de ce să nu-i recompensăm pe cei pe care-i citim săptămînal sau lunar – indiferent dacă sîntem sau nu de acord cu ei de fiecare dată?

 

2 răspunsuri

  1. Domnule, mai păcălit. Am crezut că dacă nu mai apar aici note nu mai apar nici articole în Obs. Cult. Dar, azi am mai descoperit câteva necitite.
    Rezultă că principiul “caută și vei găsi” e mai bun decât “așteaptă și ți se va da”.

    1. am fost eu neglijent cu ale mele, lăsîndu-mă prea acaparat de ale celorlalți. încerc să îndrept lucrurile. 🙂
      și da, absolut, mai bună atitudinea activă (caută…) decît cea pasivă (așteaptă…)
      pentru articolele mele din Observator, sugerez o vizită, vinerea pe la prînz, aici:
      https://www.observatorcultural.ro/author/michaelhaulica/
      și se va vedea dacă apare ceva nou (sau dacă s-a ratat ceva vechi).
      mulțumesc pentru interes, oricum. 🙂

Lasă un răspuns

