Despre RomCon numai de bine

Deci las întrebarea despre nominalizările RomCon în diverse locuri. Nu cred că nimeni dintre organizatorii RomCon sau dintre oamenii care au oarece cuvînt de spus în ARCASF n-a observat. Lipsa unui răspuns, desconsiderarea unuia care are o întrebare legată strict de o problemă a convenției (dacă vrei vot pupular, ajută și participanții cu ceva, așa cum i-ai ajutat pe membrii juriului cerînd autorilor și editurilor să-și trimită cărțile la concurs) îmi arată că RomConul e pierdere de vreme. Cel puțin pentru mine.

Vreau să spun că eu am cam terminat-o cu RomConul. Nu mă mai interesează, cîtă vreme de el se vor ocupa aceiași oameni rău intenționați sau, în cel mai bun caz, nepricepuți.

Așa că aștept 8 septembrie, cînd va debuta prima ediție a AntareSFest. Pînă atunci… facem cărți, citim, scriem… de-astea.

 

Un răspuns

  1. Lipsa nominalizărilor mă fac să stau acasă

Lasă un răspuns

