Arhive zilnice: 10 Martie 2017

Mîrlănii pe după blockuri

Sentimentul pe care ți-l dă ștergerea unei discuții pe fb… nici un mastercard nu ți-l reperează.

Adică eu citesc postarea unuia. Mai iau parte și la discuții. Apoi, apropitarul postării se supără și șterge comentariile. Că discuția nu merge spre ce se aștepta el. Că x îl înjură pe y – deși la asta se poate atenționa x, se poate șterge (sau edita) NUMAI acel comentariu etc. Dar nu, omul ștrege tot. Cu alte cuvinte se cam șterge la cur cu comenatrile mele (și ale altora), cu minutele din viața mea pe care le-am dedicat postării lui.

Cred că ar cam trebui să-mi fac listă cu indivizii pe al căror perete să nu mai intru. Sau să uzez de unfollow.

Da, tare nasol m-am simțit azi, cînd cineva a șters comenatriile. De ce-oi mai fi stat cît am stat pe net urmărind discuția, participînd la ea? E greu de înghițit ca unii să se șteragă la cur (mă repet, dar fix asta am simțit) cu vorbele tale. Îi înțeleg pe ăia care nu citesc ce scriu/spun. Nici eu nu-i citesc pe destui. Dar dacă tot ne-am așezat la povești… hai să povestim, nu-mi arăta că poți fi mîrlan și oricînd îți vine te piși pe noi.

Cum, nu te-ai gîndit la asta? Nu te-ai gîndit că poate fi resimțită așa acțiunea ta de șterge comentariile? Păi, data viitoare gîndește-te. Că s-ar putea să mai facă și alții ca mine și o să rămîi fără spectatori. Că presupun că pui ce pui pe peretele tău ca să vadă și alții, nu ca să nu uiți tu una-alta.

*

Altă „bucurieˮ a Facebookului e treaba cu blockul. X îl blochează pe y, ambii sînt prieteni cu z. Pune z o postare, x și y comentează. Cum y e blocat de x, nu vede ce comentează x. Nici măcar nu știe că x participă la discuție (oricum e nasol să participi la o discuție și să nu știe toată lumea că ești acolo). În timp, apar fel de fel de comentarii care fac referire la ceva ce y n-a văzut, nu știe că s-a spus. Imaginați-vă că blockurile funcționează de la mai mulți la mai mulți. Și toată chestia arată ca o discuție a surzilor cu muții și cu orbii.

S-a întîmplat și asta, acum vreo două zile.

*

La ce dracu să mai stai pe FB?! N-are dreptate Doboș?!

*

În fine. Importante sînt lucrurile care rămîn. Poate asta a vrut să spună și omul ăla cînd a șters discuția. Că din sfertul ăla de oră din viața mea și a celorlalți nu trebuie să rămînă nimic. Că așa a hotărît el.

Cu atît mai mult mă bucur că mîine se va lansa cartea asta:

