2016 (1)

Un an în care am pierdut ființe dragi, în care am renunțat la un job fain (de fapt, au fost două), în care n-am reușit să duc la capăt o bună parte din ce mi-am propus, dar un an în care am ajuns din nou în Suedia, am început un proiect care sper să însemne ceva în viața culturală românească, un an în care iarăși n-am scris, dar am publicat, un an pe care-l aștept să se termine, ca s-o iau de la capăt.

Un an cu multe deplasări, cu multe evenimente.

Urmează o retrospectivă a anului 2016 în 12 episoade, de azi pînă pe 30 decembrie.

Retrospectiva 2016. IANUARIE

sverige-ambassad-clubul-nor

12 ianuarie 2016. Hyperliteratura a făcut o anchetă: 11 scriitori români despre cea mai bună carte pe care au citit-o în 2015. Eu am zis că…

in-hyperliteratura-despre-cartea-lui-flavius

20 ianuarie 2016. Cîteva ore petrecute în Ambasada Suediei la București. N-am cum trece peste așa ceva.

sverige-ambassad-clubul-nordic-noir-20-ian-2016f

Tricou Race Marine, cumpărat de la Stadium, naturligtvis!

23 ianuarie 2016. Îmi scriu singur motivaționalele.

replica-ianuarie23

26 ianuarie 2016. Despre Trinity, pe FaceBook. Uneori totul est despre Tritity.

replica-ianuarie-26

27  ianuarie 2016. Replica lunii pe FaceBook:

replica-anuarie-2016

Save

Save

Lasă un răspuns

