Nasoală zi

…am mai avut azi. Cineva m-a amenințat că mă dă în gît undeva unde e mare audiență, că știe el ce-am făcut Doboș, Truță, Ungureanu și cu mine săptămîna asta, nu mai știu ce-a zis (dacă a zis ce-am făcut), dar am reținut cuvîntul „jegosˮ (măcar eu și Doboș am mai zis cîte ceva, ne-am mai exprimat și noi o părere, l-am mai contrazis pe unul, l-am mai enervat pe altul, dar Truță și Ungureanu n-au zis nimic, săracii, ei n-au participat la discuțiile de pe FB, așa că o s-o ia în freză nevinovați), apoi unul mi-a trimis un sms că dacă vreau drept la replică mi se acordă. I-am zis lui Tăntzel că n-am ce drept la replică să dau, că pînă-mi zic numele se termină emisiunea și ea ce crezi că zice? Zice: Vino-ncoa să te pup, tîmpitule!
 
Din toată nebunia asta rețin totuși conversația cu cineva care mi-a atras atenția asupra unor chestiuni dintr-un text al meu și mi-am notat ce-a zis omul, ba chiar și soluția pe care am găsit-o pentru a rezolva problema. Ca tot omul care nu-i bagă în seamă pe cititori. Mulțumesc frumos, domnule.🙂
stockholm-spokvandring-i-gamla-stan-12032810388283_n

Lasă un răspuns

