Încă octombrie

E octombrie. Și n-are (sic!) de gînd să plece. Hai să mai rîcîim pe geam (Trinituței îi mai ziceam Sonia Rîcîiel).

*

Am văzut că a apărut o carte despre un copil prodigy. Dar unul despre un copil care să aibă și el un DEX, acolo, nu scrie nimeni?

A, mai apare și un Healer! Hilă! Bă, Hilă, bă!

*

Linnea Torstenson & Isabelle Gulldén. Dar nu numai pentru asta iubim noi Suedia. Hai, CSM!

gullden-torstensson

*

Nu trebuie schimbat. Trebuie făcut totul de la zero. Fără ei. Dacă vor să vină, să plătească bilet. (cineva care mi-e drag)

*

Am a mă obișnui cu gîndul că de-acum nu voi mai lucra cu un scriitor pe care l-am apreciat (și îl apreciez în continuare pentru ce scrie), ba aș spune că am pus cumva umărul… că doar nu l-a descoperit anul trecut cineva pe tăpșan, tînăr și ne-nceput!

*

Am văzut un serial cu fătuca asta. Mișto!

julia-ragnarsson2

Julia Ragnarsson

*

Cărți de plastilină. Romane false, decoruri desenate, personaje făcute din plastilină, dialoguri scrise cu lista de cuvinte în față. Imitații. Scrise pentru că autorul a vrut să le scrie. Nu pentru că n-a putut să nu le scrie.

*

Multe dintre reacţiile unor elevi şi ale unor părinţi au fost încurajate şi promovate de „redactori“ din presa scrisă şi din cea online, care nu sînt nici ei prea departe de nivelul nemulţumiţilor. Ideea că poţi negocia sensul unor concepte, al unor formule consacrate frizează absurdul. A spune că formula „roman interbelic“ este ambiguă este la fel de pertinent cu a pretinde explicitări suplimentare, care să „dezambiguizeze“ formule ca „teatrul absurdului“ sau „epoca elizabetană“. Agresivitatea celor care contestă regulile gramaticale, rigoarea conceptuală şi orice cerinţă ce presupune un minim efort de a învăţa devine, de la an la an, o ameninţare socială. (Carmen Silvia Musat. Pe FaceBook)

*

Insulele lui Thomas Hudson de Ernst Hemingway de Ona Frantz.

facebook_hemingway_insulele

Am mai pus asta? Nu-i bai! Pentru că e faină.

*

Ikea ne taie pădurile și ne bagă pe gat formații scandinave… (cineva care nu mi-e drag)

*

Cine naiba mai ascultă grunge acum?

(eu ascult în fiecare zi. de cîte ori îmi sună telefonul. sau de cîte ori sună telefonul Tantzei?)

*

Da. Every day. Tom Ford. Noir.

noir-eau-de-toilette

*

Cu ochii urmărind rîndurile în document, cu mîna dreaptă mișcînd mouse-ul, căutînd erorile, fixîndu-mă pe ele, iar cu stînga tastînd litera ce trebuie pusă în locul celei greșite… atunci, cînd ating tastele, am senzația că sînt un clăpar în concert.

*

Noutăți la Tritonic.

noutati-la-tritonic

Astea sînt din august. Între timp au mai apărut cărți de Lucian Dragoș Bogdan&Teodora Matei, Aurel Cărășel, Monica Ramirez,  Anamaria Ionescu. Iar pînă la sfîrșitul anului o să mai vină o căruță. De fapt, trei.

*

 

Save

Lasă un răspuns

