și deodată se făcu octombrie

Toată vara am adunat poze, capturi de ecran, fapte, vorbe, întîmplări care așa, prinse-n folder, m-au lăsat în pace și nu m-au bîntuit.

Iaca:

tony-mott-julieta-ave-aun-pistol

Am terminat de citit Julieta avea un pistol, de Tony Mott (Tritonic, 2014). Asemănătoare cu romanele lui Stelian Țurlea și Petru Berteanu. Un thriller medical căruia, prin structura aleasă, autoarea i-a luat din partea de acțiune și suspans. Asemeni celor doi autori pomeniți, și Tony Mott a ales varianta mainstream. (17 aprilie)

Tocmai am citit pe FB că autoarea a terminat cel de-al doilea roman din serie. Va apărea în toamna asta, probabil la Gaudeamus.

De-abia aștept să-l citesc, mi-a plăcut tare mult povestea din primul volum. Cred că Tony Mott va fi un nume important în literatura noastră mystery&thriller.

 

*

Unde să merg în noiembrie? La Barcelona?

eurocon-bcon-barcelona-2016

Sau la BarCelona?

bar-celona

Știu sigur că o parte din mine va merge la Frankfurt. Pentru restul… e bun și Gaudeamus.

*

O revistă internațională de cultură caută coordonator care să aibă cunoștiințe de calculator. Preferabil cunoștiințe literar-culturale. A naibii revistă de cultură!

Stați așa: adică cum cunoștiințe literar-culturale? Manolescu și DCE? Măcar Iaru și Cipariu? Hm!

cunostiinte

*

Budele publice din Stockholm:

Ändring av metadata kräver upphovsmannens tillstånd. MediaPartner; Danfo, toalettbyggander Stockholm

Norr-Mälarstrand

 

Ändring av metadata kräver upphovsmannens tillstånd. MediaPartner; Danfo, toalettbyggander Stockholm

Lîngă Palatul Regal

Save

*

Am văzut serialul Modus, de unde am extras niște imagini pe care n-am cum să le văd vreodată:

esplanada-cum-n-am-mai-vazut-o-modus-ep-8

Riddarholmen

 

est-modus-in-stockholm2

Slussen

Ambele zone sînt în construcție de cîțiva ani.

Și nu putea lipsi o imagine cu centrul vechi, mama turiștilor și tata lui Cafe Cronan:

gamla-stan-cum-nu-l-am-mai-vazut-modus-ep-6

Gamla stan

*

Cărțile mele pe elefant.ro. Pe unele le semnez cu numele meu, pe altele cu pseudonim🙂

eu-si-pseudonimele

Save

*

Slavă Forței! Sîntem în Europa. Dacă și Tor.com spune…

europa-pentru-tor-com

*

O carte faină a apărut la Polirom anul ăsta. Ei, au apărut ele mai multe, dar asta e specială:

facebook_hemingway_insulele

Poate, într-o zi, editurile românești vor pune numele traducătorilor pe copertele cărților, acolo unde le e locul.

(va urma)

Save

Lasă un răspuns

