de la Dune și Burning Chrome mi se trage

și am mai fost o dată la librăria Sf din Stockholm. de data asta mi-am luat niște clasice: Dune, de Frank Herbert, și Burning Chrome, de William Gibson. niște ediții foarte faine ale unor cărți care au însemnat a treia mare schimbare în viața mea. 150 de pagini dactilografiate din traducerea romanului lui Herbert și trei povestiri de Gibson (Johnny Mnemonic, New Rose Hotel și Dogfight – asta scrisă împreună cu Michael Swanwick), toate citite prin 1987, m-au pus pe drumul care a dus la Madia Mangalena și de-acolo mai departe.

iată că, după 29 de ani, aceste cărți ajung, în original, în biblioteca mea.

dune-chrome-fran-sf-bokhand

2 responses

  1. În suedeză, nu-i așa? Și chiar reușești să citești? Remarcabil!🙂

  2. „iată că, după 29 de ani, aceste cărți ajung, în original, în biblioteca mea.”
    de ce-aș citi Gibson în suedeză? deși ar fiinteresant de văzut soluíle traducătorului lor. oricum însă nu e cazul de citit în suedeză. încă.
    am doar 3 cărți în suedeză: Män som hatar kvinnor, de Stieg Larsson (asta e singura carte-carte), Speciella omständigheter, de John Ajvide Lindqvist, și Ingenting, de Jonas Karlsson (astea două în seria Novellix). cînd mă voi hotărî, voi începe cu una din ultimele două. deocamdată mă rezum la afișe, reclame, meniuri…🙂

Lasă un răspuns

