Tristeți de primăvară

Sînt așa, puțin cam trist. Tineri scriitori care au fost debutați de o editură se întrec acum în a populariza lansările de la Final Frontier ale unei alte edituri. Nu-i nimic rău în asta. Dar chiar să nu pomenească deloc și de lansările editurii care i-a publicat prima dată pe hîrtie?

Eu înțeleg că oamenii se gîndesc mai ales la viitor, încearcă să-și aranjeze ploile canalizîndu-și speranțele spre ce cred ei că e mai bun, mai profesionist. Dar parcă un gînd bun și pentru cei care le-au deschis ușile… nu? Așa ar fi frumos.

Nu e prima oară cînd mi se întîmplă și am avut parte și de mult mai nasol de-atît. Dar zic și eu. Încep să mă gîndesc tot mai serios la ce ar fi bine să fac de acum înainte. Sau, mai ales, la ce ar fi bine să nu mai fac.

Hai, mai bine, să mă gîndesc la ceva mișto.

Ona-Sodertalje-850hOna-Stockholm2012-850h

One response

  1. Michael, eu chiar ma gandesc la tine si la ce s-a intamplat la lansarea Cernelii si sangelui, pentru care ai deschis tu usa. De fapt, cred ca e acolo o datorie neplatita.
    In signo Styx.

Lasă un răspuns

