Cărți, antologii, reviste

9elegii2Am predat la editură 9 1/2 elegii. Va apărea la Tritonic, în colecția Cașmir. În martie.

Pentru cei care nu m-au citit pentru că autor de SF am făcut o compilație cu povestiri de dragoste.

*

Am stabilit o primă variantă de cuprins pentru antologia ARGOS TREI. O mai las o săptămînă, două să se odihnească, apoi o voi citi integral, să văd cum sună, dacă e OK așa.

Va apărea, ca de obicei, la Media-Tech & TexaRom. În martie.

*

Mai am un pic și termin Argos 14 (iarna 2015/2016). Va fi on-line săptămîna viitoare.

Va urma:

În martie Argos 15 (primăvara 2016).

Pentru Final Frontier (începutul lui aprilie), mai am două obiective: antologia Dincolo de orizont, vol.2 și revista Galileo nr. 8.

OK?

După care urmează Bookfest. Dar mai vorbim.

 

3 responses

  1. le așteptăm cu nerăbdare pe toate! și postarea asta este binevenită după ce două antologii românești tocmai s-au amânat pt cândva spre niciodată, e încurajator de văzut că mai supraviețuiește o redută antologică, mai încăpățânată…

  2. dacă vrei în antologii, publică în Argos! e calea cea mai scurtă de a intra într-o antologie.🙂

    1. mulțumesc pentru sfat, o să încerc să-l urmez! nu mă gândeam (neapărat) ca scriitor, mă lamentam mai degrabă din cealaltă perspectivă, cea de cititor, unde le prefer (și le cumpăr) pentru că îmi oferă concentrat exact ce caut în general la SF: imprevizibil și varietate.

Lasă un răspuns

