2015 între dorințe și fapte

Pe 1 ianuarie scriam asta (am notat cu roșu lucrurile realizate, au rămas cu negru cele nerealizate):

Planuri pentru 2015.

Reeditări: Madia Mangalena (ediția a 4-a) – Așteptînd-o pe Sara (ediția a 4-a)Nu sînt guru (ediția a 2-a) – …nici Torquemada (ediția a 3-a).

madia&sara850hCărți noi: Pecinginea (publicistică 2009 – 2011) – Zepelinul cuantic (publicistică 2011 – 2013) – poate chiar și Iris (pentru colecția Novella, dacă o voi termina de scris)

Antologii: Secția 14 (antologie a grupului literar Secția 14, format de absolvenții Atelierului SF pe care l-am ținut împreună cu Oliviu, Florin și Marian) – Argos Doi (antologie cu texte publicate în revista Argos) – ar mai fi două sau trei, dacă îmi voi face timp de citit. PLUS: Dincolo de orizont, vol.1

MH-argos2-eroi-dincolo1w120Povestiri: „Dincolo de roșul de pe unghii” – „Firmanul” – „Ceasul cu dragon” (doar cele deja începute).

Reviste: 5 apariții Argos (ianuarie martie iunie – septembrie – decembrie) – 4 apariții Galileo (februarie mai – august – noiembrie).

A10-13G6-7w1200

Atelier SF: o ediție în aprilie-mai (cu antologie la Gaudeamus 2015) sau octombrie-noiembrie (cu antologie la Bookfest 2016). Sau ambele. Depinde de organizatori (Revista de povestiri & Bookblog).

Să fac ceva cu povestirile deja traduse. Am publicat două, în Cockgaine și Worlds and Beings.

cockaigne&wolrds-and-beings
Să scoatem 20 de titluri la Paladin. Au apărut șapte.

paladin22-18jumjum
Planuri, speranțe legate de Final Frontier, FILB, premiile Galileo. M-am implicat în Final Frontier 2015. PLUS: m-am implicat în RomCon 2016.

Cam mult, nu? Dar dacă fac jumate?!

Să avem un an bun, să fim iubiți și băftoși.

PLUS: Am început lucrul la un roman polițist, Chifteluțe suedeze, și la unul fantasy, Relatare despre dublu.

PLUS: Am apărut în două antologii (Helion 2 și World and Beings).

Helion2-Worlds-and-BeingsDeci, numerele norocoase sînt: 1 – 2 – 3 – 4 – 6 – 7 – 11.

1-am publicat o prefață (la Scîrba sfîntului cu sfoară roșie, de Flavius Ardelean, Herg Benet, 2015), am avut o apariție live (Adevărul live), am răspuns la o anchetă (Suplimentul de cultură)
2-am publicat două cărți (Madia Mangalena și Așteptînd-o pe Sara, ediții noi), am fost prezent în două antologii (Helion 2 și Worlds and Beings) și am început lucrul la două romane: unul polițist, Chifteluțe suedeze, și unul fantasy, Relatare despre dublu.
3-am publicat trei antologii (Argos Doi – Eroi fără voieDincolo de orizont, vol. 1)
4-am dat patru interviuri (Semne Bune, Cațavencii, Modernism, Gazeta SF) și am publicat patru texte în limba engleză (trei povestiri: „Suicide in Blackbird Street” – „Gi-ri. The Duty” – „Rons, Socketers and Knots” și un articol: „Fantasy and Science Fiction”)
6-am scos șase numere de revistă (4 – Argos, 2 – Galileo)
7-la Paladin au apărut șapte cărți în colecțiile coordonate de mine
11-am publicat unsprezece articole (în Argos, Galileo și Galileo Online)

2 responses

  1. Florin Leodor Dănilă | Răspunde

    Te-ai înroşit frumos, Michael🙂 Sper să ni te înfăţişezi cel puţin la fel şi peste un an. M-ai făcut curios cu romanul poliţist, spor la scris şi de-abia aştept să-l cumpăr şi să-l citesc. Sărbători fericite!

  2. mulțumesc frumos pentru urări, Florin. sper să-ți pot oferi o lectură plăcută la toamnă. sărbători fericite și ție.

Lasă un răspuns

