OCTOMBRIE (2). Lepădarea de Carver

5 octombrie

eroi fara voie-finalAu apărut deja două recenzii la Eroi fără voie:

– Blogul fanului SF: Liviu Szoke – Ce Citește Liviu 29: Ed. Michael Haulică – Eroi Fără Voie

– Bookblog: Iulia Dromereschi – Eroi fără voie

*

Am citit și „Atît de multă apă atît de aproape de casă“ din cartea lui Carver, de care spuneam aici. OoooK. Eu mă retrag. Am pus cartea frumos în bibliotecă și nu știu dacă am s-o mai deschid vreodată.

06_cov_prev-800x1106La cîtă proză scurtă citesc în ultima vreme, pentru antologiile de care m-am apucat… sînt convins că nu-mi va lipsi.

Am renunțat și la Lupul roșu, cartea Lizei Marklund (pe asta am s-o reiau, evident).

*

O să-mi apară o povestire în limba engleză („Sinuciderea din starada Mierleiˮ, traducere de Horia Cocoș) în numărul 6 al revistei Cockaigne (tema numărului va fi „Retrofutureˮ). Vor mai colabora la acest număr Oliviu Crâznic și Marc Ulieriu.

*

Am intrat în săptămîna Nobel. Adică săpătmîna asta vor fi anunțați cîștigătorii premiilor Nobel.

Premiul pentru literatură va fi, probabil, anunțat conform obiceiului, joi, 8 octombrie.

 

Lasă un răspuns

