Pachetul Nemira

cpsf_32-33Am primit pachetul cu ultima comandă de la Nemira. CPSF 32-33 (pentru nuvela lui Pîtea), Între cer și pămînt, de Liviu Radu, ca de obicei, două exemplare, pentru că am toate cărțile lui Liviu Radu, Philip K. Dick – Curgeți, lacrimile mele, zise polițistul (Dick plus Ghidoveanu!), N.K. Jemisin – Luna ucigașă (traducere de Silviu Genescu), pentru că m-am pus pe luat fantasy, pentru că o împărțim (noi, Paladin) pe Jemisin cu Nemira etc. Și Drumul prin poartă, de Frederik Pohl (traducere de nimeni).

Și m-am și apucat de frunzărit aseară CPSF, să-mi fac poftă de lectură pentru zilele astea.

Personaje care se cheamă Bon d’Age, Sigmund Fraud, contele de Sandwich cu Ton, Victor Rammstein, Philip K. Dickens etc., locuri ca Marea Bl d’Bq… Serios?! Nu, nu e serios, evident. Iar glumițe nu citesc decît în publicațiile umoristice. Sorry.

Așa că mai rămîn traducerile, toate ale Antuzei Genescu, asta fiind vestea bună (?). Vestea proastă: în ritmul ăsta, se pare că vom mai aștepta mult și bine să vedem tradus Eu, robotul.

Lasă un răspuns

