10. Spaniola

Se pare că povestirea mea „LIPSTICK” va fi tradusă în spaniolă. Cum era aia? Tradus în nouă limbi. Și-n românește! Spaniola ar fi a zecea limbă străină în care o să-mi apară un text. Mai rămîne să-l vedem. Ar fi a treia încercare cu spaniola, poate de data asta va ieși.

megaera1coperta redsine3-madia terra-fantastica 12-2007  viagalactica14-neverly Galaktika195-iunie2006 internova-rons WorldSFBlog-20110125-SIHADA-800wFanzin SF nr8 2011nanozine_6_capa

sf-denmark

etc.

Vreo 10 texte, vreo 30 de publicări.

5 responses

  1. Bun, sper sa iti iasa intr-un final. Nu-i totusi usor sa traduci in 10 limbi si daca tot ai ajuns pana la 9, trebuie s-o faci si pe-asta.

  2. nu eu traduc. eu nu fac față nici să le scriu.🙂 dar mulțumesc de urare. sper și eu să iasă. și nu pentru că ar fi a zecea limbă în care sînt publicat, ci pentru că ar fi un pas înainte. (un pas înainte spre ce? habar n-am, dar sună bine)

Lasă un răspuns

