Pachetul Michael Haulică

Păi mai plec eu din țară?! Ia uite ce-am găsit pe net: Pachet MICHAEL HAULICĂ.
Bine că se dau cărțile pachet și nu la urnă.🙂
Edițiile noi din Transfer și Madia Mangalena (revăzute, cu cîte două texte în plus față de edițiile originale), la pachet într-o ofertă a editurii Millennium Books.
pachet-michael-haulică

În poză apar: michale haulică / madia magalena / transfer. Asta îmi aimintește de ziua în care le-am dus părinților mei prima carte, Madia Mangalena.

1999-Michael Haulica -  Madia Mangalena-508x800Cînd a văzut coperta, tata  a zis: a, deci sînteți doi!

PS. În toamnă va apărea și ediția nouă din Așteptînd-o pe Sara (revăzută, cu două texte în plus față de ediția din 2005).

Lasă un răspuns

