Poveste cu dragoni (concurs)

dragon-rider-1200w

Din cînd în cînd sînt întrebat dacă mai e valabilă povestea aia pe care am lansat-o pe FaceBook, despre povestea cu dragoni.

Asta era:

hai, cine scrie o povestire cu dragoni? Premiul I – contract și publicare în Galileo 8, premiul II – contract și publicare în Argos 12. termen de predare texte (15.000-30.000 de semne cu tot cu spații): 1 iunie ora 16.00.

Și este valabilă. Vă aștept pînă pe 1 iunie, ora 16.00.

Texte se vor trimite pe adresa asta:

mhemail-black

3 responses

  1. […] concurs (poveste cu […]

  2. […] Update din 08.05.2015: tocmai am aflat de pe blogul lui Assasin CG de un concurs de povestiri cu dragoni; mi se pare o provocare plăcută și cred că mă bag, dacă reușesc să mă încadrez în […]

  3. […] nu era planificată pentru mai, am scris o povestire cu dragoni pentru concursul lansat de Michael Hăulică. Nu prea cred că o să ajung pe podium, fiindcă nu a ieșit o proză care să captiveze publicul, […]

Lasă un răspuns

