Teva veni la tine vîntul

…sau ploaia, sau zăpada…

E normal ca eu să caut pe net sandale

teva tanza

și afară să ningă? Da-ți pasă și ție puțin, măi vremuistule!

Și oricum, mai ușor cu Teva pe scări, că la noi sînt cele mai scumpe teve din Europa (600 de lei, față de 40 de lire sterline sau 80 de euro).

Mi-e că o să le port și anul ăsta tot pe cele vechi și dacă ajung prin Amsterdam sau Londra mi le iau de-acolo. Dar nu ajung.

Pe cele vechi le am de vreo 4 ani, le port din aprilie pînă în octombrie, zi de zi, la temperaturi de +18 grade.

tevalabrasov2011

Și dacă mă supăr, într-o zi cu bani, îmi iau de piele, na! Că sînt doar 10 euro în plus.

teza tanza leather

Am mai zis că modelul ăsta se cheamă Tanza?🙂

Lasă un răspuns

