2015

S-a făcut deja „la anul”. Superstițiile
(care vin din niște experiențe bine conștientizate, numărate, puse în grafice, statistici etc.)
spun că planurile dezvăluite nu se mai împlinesc
(cea mai tare a fost atunci cînd am publicat primul volum. Multă vreme n-am spus nimănui, nici măcar familei. Apoi, am zis ce naiba, am contract cu editura, ce se mai poate întîmpla?! Și am spus. Iar publicarea s-a lungit din 1996 pînă în 1999. Așa că nu-mi spuneți că superstiții etc.).
Și totuși ce modalitate mai grozavă de a lupta cu superstițiile ar putea fi decît să le încalci?

Ia să vedem. Planuri pentru 2015.

Reeditări: Madia Mangalena (ediția a 4-a) – Așteptînd-o pe Sara (ediția a 4-a) – Nu sînt guru (ediția a 2-a) – …nici Torquemada (ediția a 3-a).

1madia2sara4guru5torque

Cărți noi: Pecinginea (publicistică 2009 – 2011) – Zepelinul cuantic (publicistică 2011 – 2013) – poate chiar și Iris (pentru colecția Novella, dacă o voi termina de scris)

Antologii: Secția 14 (antologie a grupului literar Secția 14, format de absolvenții Atelierului SF pe care l-am ținut împreună cu Oliviu, Florin și Marian) – Argos Doi (antologie cu texte publicate în revista Argos) – ar mai fi două sau trei, dacă îmi voi face timp de citit.

Povestiri: „Dincolo de roșul de pe unghii” – „Firmanul” – „Ceasul cu dragon” (doar cele deja începute).

Reviste: 5 apariții Argos (ianuarie – martie – iunie – septembrie – decembrie) – 4 apariții Galileo (februarie – mai – august – noiembrie).

Atelier SF: o ediție în aprilie-mai (cu antologie la Gaudeamus 2015) sau octombrie-noiembrie (cu antologie la Bookfest 2016). Sau ambele. Depinde de organizatori (Revista de povestiri & Bookblog).

Să fac ceva cu povestirile deja traduse.
Să scoatem 20 de titluri la Paladin.
Planuri, speranțe legate de Final Frontier, FILB, premiile Galileo.

Cam mult, nu? Dar dacă fac jumate?!

Să avem un an bun, să fim iubiți și băftoși.

4 responses

  1. Viitorul suna bine. La Multi Ani!

  2. de sunat, sună. să sperăm că o să și fie. la mulți ani și ție.

  3. Cea mai fantastică mi se pare aia cu 4 apariții Galileo! Dar mai știi? Poate chiar se vor materializa, sper din tot sufletul!

Lasă un răspuns

