2014

Așa. Am stabilit finaliștii competiției pentru apartamentul verii (Hornstull, Norrmalm sau Hammarby – rezervă Östermalm). Acu să vedem cine răspunde. Că noi venim dintr-o țară care le e dragă tuturor.

2014?
Am publicat o carte – O hucă în minunatul Inand (Millennium Books, 2014, colecția Novella),
michael haulica - o huca in minunatul inand-front-final
o antologie – Argos Unu (Media-Tech & TexaRom, 2014),
argosunu-final-front
am reeditat o carte – Transfer (ediția a 3-a, revizuită și adăugită, Millennium Books, 2014),
3transfer2
am scos patru numere din revista Argos,
Argos9h850
am ținut un Atelier SF (împreună cu Oliviu Crâznic, Florin Pîtea și Marian Coman),
afis_atelier_SF-250x250
am fost invitat la Festivalul Internațional de Literatură București, ediția a 7-a (în seara SF, alături de Paul McAuley, Richard Morgan și Sebastian Corn – moderator Oliviu Crâznic),
afis-filb-7
am dat cîteva interviuri,

– 23.12.2014 – De vorbă cu Michael Haulică: despre FILB şi alte orătănii (Horia Nicola Ursu, Galileo Online)
– 17.12.2014 – Viitoare apariții SF, Fantasy, Horror, Policier, Crime, Noir, Thriller și nu numai: Partea I – Editura Paladin, Colecțiile SF și Fantasy (Liviu Szoke, FanSF)
– 19.11.2014 – Michael Haulica: “Publicul de SF este cel mai avizat public de care am stiinta” (Criss Tina, Serial readers)
– 1.10.2014 – Scriitorul Michael Haulică, despre scrierea creativă în SF & Fantasy (Andreea Chebac, BookBlog)
– 19.03.2014 – Interviu cu Michael Haulică (Simina Diaconu, Revista de povestiri)

am fost invitat la două emisiuni de radio (Blogcultura, realizată de Florin Vasiliu, și Născut în România, realizată de Ana Maria Spătaru, ambele la Radio România Cultural).

Am luat Premiul Colin 2014 la secțiunea Texte de frontieră pentru volumul Transfer (Millennium Books, 2012). Am mai fost nominalizat la secțiunea Non-ficțiune pentru volumul …nici Torquemada (Millennium Books, 2011).

La Paladin au apărut 11 cărți, ducînd totalul (noiembrie 2012 – decembrie 2014) la 21.

1. Lois McMaster Bujold – Barrayar (ian 2014, traducere Ona Frantz)
2. Arthur C. Clarke – Fîntînile Paradisului (feb 2014, traducere Daniel Pătrașcu)
3. Paul McAuley – Războiul liniștit (mar 2014, dec 2014, traducere Nicu Gecse)
4. Isaac Asimov – Imperiul 3. Curenții spațiului (apr 2014, traducere Nicu Gecse)
5. Isaac Asimov – Fundația 2. Fundația și Imperiul (mai 2014, traducere Mihai-Dan Pavelescu)
6. Stanislaw Lem – Solaris (mai 2014, traducere Constantin Geambașu)
7. Isaac Asimov – Fundația 3. A doua Fundație (sept 2014, traducere Mihai-Dan Pavelescu)
8. Neil Gaiman – Zei Americani (nov 2014, traducere Liviu Radu)
9. Richard Morgan – Omul negru (dec 2014, traducere Roxana Brînceanu)
10. William Gibson – Neuromantul (dec 2014, traducere Mihai-Dan Pavelescu)
11. China Mieville – Orașul ambasadei (dec 2014, traducere Liviu Radu)

În rest… domnu șef Stan tot nu mi-a aprobat cererea de transfer de la Filiala Copii și Tineret la Filiala Proză (alt război reportat pe 2015); m-au dezamăgit cîțiva tineri scriitori, pe care-i credeam cu mai mult caracter; dar am cunoscut alții, de care m-am atașat foarte tare și în care cred foarte mult; n-am reușit nici anul ăsta să scriu romanul lui Calistrat Hadîmbu și nici să merg mai departe măcar, cu alte personaje.

Și am multe, multe planuri pentru 2015.
Dar despre astea vom vorbi anul viitor.

Să aveți un an bun, să vă fie alături cei dragi, baftă!
La mulți ani!

 

4 responses

  1. Nu-i rău deloc, dar față de 2015…🙂

    1. 2015 tocmai a început, așa că… sîntem în plin BINE.🙂

  2. Un an minunat, un om minunat. Să fie un 2015 cel puțin la fel de bun! La mulți ani!

  3. să fie! și pentru tine, și pentru SR.

Lasă un răspuns

