sju

Am citit niște impresii de vacanță din Islanda (aici) și mi se făcu poftă de nordici (nu că aș avea nevoie să-mi facă cineva poftă de vikingeală).

Așa că… You Learn:

După asta am mai căutat ceva Takida pe YouTube și l-am lăsat mergînd, io (pre)(a)lucrînd texte/reviste/cărți, că pe muzică e mai fain. Parcă. Uneori.

Și, ce să vezi?! Era un interviu din turneu cu băieții! Dar suedeza mie-mi cîntă, așa că…

🙂

Titlul însemnării e SJU, care însemnă ȘAPTE, și care se pronunță într-un fel extraterestru. N-o să fiu niciodată în stare să spun ȘAPTE în suedeză. Mai repede i-aș învăța pe ei să spună ȘASE SAȘI ÎN ȘASE SACI. :))

Dar mergem înainte, lucrăm la accent.

 (a, cine nu trece de ȘAPTE/SJU, poate rămîne la ȘASE/???)

 

2 responses

  1. anonimitatea multumeste extraterestru

Lasă un răspuns

