Ancillary peste tot

stockholm-ancillary-230714

Mi-am luat o carte de la SF Bokhandeln din Stockholm: Ancilary Justice, de Ann Leckie. Cartea anului 2013, cîștigătoare a premiilor Clarke, Locus, Nebula, Kitchies și BSFA, nominalizată la Compton Crook, Philip Dick, Tiptree, Campbell Memorial, Hugo, BFA (pentru ultimele două încă nu s-au anunțat cștigătorii). Care va apărea la Paladin.

Este ediția cu bulina cîștigătoare de Arthur C. Clarke.

Zilele trecute am văzut că cineva a scormonit internetul ca să găsească două recenzii negative (muncă grea, într-adevăr!). Știam că unele reviste literare mai publică uneori două recenzii în oglindă la aceeași carte, una pozitivă și una negativă, pentru a oferi cititorilor o imagine mai cuprinzătoare. Dar nu, omul a căutat două recenzii negative, pentru a spune că avem o carte proastă. Firește, nu  poate fi nici o legătură între asta și publicarea cărții lui Ann Leckie la Paladin. În nici un caz!

Măi băieți, tot îngrămdiți ați rămas!

 

6 responses

  1. Doua intrebari daca se poate:
    1. Apare toamna asta?
    2. Veti pastra coperta originala?

  2. Sper să apară în toamna asta (la Gaudeamus), da, cu coperta originală, da. Însă nu depinde totul numai de mine.

    1. Multumesc de raspuns(uri) 🙂

  3. Pai ar c-am trebui, ca mi-am intrerupt lectura in engleza cand am auzit de Paladin😀

  4. Apare ceva fantasy la Paladin anul asta? Walton este gata?

  5. Avem mai multe cărți fantasy în diferite stadii de traducere: Sanderson, Walton, Kiernan, Jemisin. Mizez pe cel puțin două dintre ele că vor apărea în toamna asta.

Lasă un răspuns

