Univers 45

Am fost la Club A și am vorbit despre cărțile editurii Univers. Despre Orbirea (Elias Canetti), despre Eu, supremul (Augusto Roa Bastos), despre Erendira (Gabriel Garcia Marquez), despre Nathalie Sarraute și noul roman francez (inclusiv volumul lui Romul Munteanu dedicat fenomenului).

Iar surpriza, în ceea ce o privește pe Erendira, a fost ediția din 1980 (prefață și traducere de Miruna și Darie Novăceanu), cu ilustrații de Marcel Chirnoagă, pe care am arătat-o celor care au fost acolo. Titlul de atunci: Fantastica și trista poveste a candidei Erendira și a nesăbuitei sale bunici (titlul de-acum, al versiunii semnate de Tudora Șandru-Mehedinți: Incredibila și trista poveste a candidei Erendira și a bunicii sale fără suflet).

Asta e cartea din 1980:

erendira1980

Și dovada că am fost acolo:

univers1-invitati800

Michael Haulică, Ana Munteanu, Olga Jora, Ciprian Măceșaru, Oana Purice, Un Cristian

și, mai de-aproape:

univers2-invitati800

Michael Haulică, Ana Munteanu, Olga Jora, Ciprian Măceșaru, Oana Purice

Invitații lui Un Cristian la CDPL FEST 23 au fost: Rita Chirian, Adina Popescu și Editura Univers.

Lasă un răspuns

