Primăvara revistelor

fictiuni6A apărut un număr nou din Ficțiuni.ro. Foarte fain cum au reușit ei să obțină drepturile de publicare pentru atîtea povestiri, interviuri și articole de Philip K. Dick. Fain a fost și să văd cîțiva traducători care, pe lîngă obligațiile pe care și le-au asumat de a traduce niște cărți, reușesc să facă și alte munci în timpul liber. Bravo lor! Bravo că pot. Bine că și-au îndeplinit obligațiile contractuale și au timp și de altele. Zău că sînt de invidiat. Atîta… Atîta… n-am mai văzut de mult.

Fantastica1O altă apariție de zilele astea este primul număr al unei noi reviste, Fantastica. Numele e nou și periodicitatea. În fapt, este vorba despre fosta revistă SRSFF, despărțită acum (și ca adresă de web) de Societatea Română de Science Fiction și Fantasy. Arată bine revistă (ca sumar), este un fel de pui de ISF, cam așa ar trebui să fie ISF România dacă ar exista. Eu încă aștept revista Societății ROMÂNE de SFF, adică aia care să se plieze pe scopul societății, promovarea sefeului românesc. Deocamdată mă consolez cu ideea că, la un moment dat, o veni și rîndul Românei să se bucure de un Dosar România SF. Și atunci vom avea o apariție așa cum ne așteptăm toți de la revista Societății Române de Science Fiction și Fantasy. Nu știu ce-și doresc membrii societății…

 

One response

  1. Hmm…cind am citit despre Fantastica primul gand a fost WTF?! ne umplem de reviste😀
    Dar de fapt revista SRSFF-ul a disparut de pe site-ul vechi si s-a metamorfozat in Fantastica pe alt site…HMMM…Au fonduri/sponsori si asta e bine.
    Probabil nu ar fi stricat si un comunicat scurt inainte.

    Cat am citit din numarul asta de Fictiuni.ro mi-a placut. Din partea mea au un thumb up.

Lasă un răspuns

