Cadouri, șogori și febeuri. Fără număr. Sau cu număr?

Mîine am un cado pentru voi. La ora 9.15. Aici.

*

Pînă atunci… îmi căzu ochii pe asta:

locul666Dați clic pe poză și vedeți locul în Zelist.

*

Zilele trecute mi-am amintit de faza cu Șogoratul lui Feri al II-lea (o idee pentru romanele despre Raul Colentina) și… ce să vezi?! Pe FB cineva vorbea fix despre șogori, dînd și oarece explicații.

Evident, Ona nu a scăpat ocazia să-mi spună dar la un cîștig la loto nu te poți gîndi? Ei, de gîndit, mă gîndesc eu… Dar sînt sigur că ar trebui să cumpăr și bilet, nu? Că doar nu fac ăștia bancuri degeaba?!

*

Tot pe FB, Florin Irimia a zis o chestie mișto:

Nu știu care e explicația acestei desconsiderări a literaturii noastre contemporane dar îmi amintesc ce spunea odată Margaret Atwood, că a primit întotdeauna recenzii mai bune în State și, în general, în afara Canadei, decît la ea acasă. Poate că fenomenul e universal (nimeni nu e profet în țara lui) poate e doar o coincidență. Poate criticii români, cînd citesc literatură universală, o citesc numai pe aia premiată cu Nobel, Pulitzer și National Book Award și au cumva pretenția să-i regăsească pe Franzen și Eugenides printre autorii autohtoni. Nimic rău în asta, pînă la urmă, dar atunci vreau și eu, cînd deschid paginile revistelor culturale, să-i citesc pe Harold Bloom, Linda Hutcheon sau James Wood că ce-i mai jos îmi rănește ochiul.

*

Lasă un răspuns

