13-14

i believe i can flyÎn 2013 n-am scris nici o carte, nici (surpriză!) n-am publicat vreuna. Ba, dacă mă gîndesc bine, nici măcar o povestire n-am scris. Iar articole, prea puține – am renunțat la toate rubricile pe care le aveam prin reviste.

Am funcționat doar ca redactor-șef de Argos și redactor, coordonator de colecții pentru Editura Paladin.

Am trăit 6 săptămîni în Suedia și sper ca peste 6-7-8 ani să pot spune că am trăit un an în Suedia. Sau să mă mut de tot acolo, și aș face-o de drag. Cred că dincolo de emigrare din motive economice, polititce etc. Mai există și varianta în care te stabilești într-un oraș sau într-o țară pentru că acolo îți place ție, acolo ai vrea să trăiești, cu locul ăla te potrivești cel mai bine șamd. De-abia asta îmi pare a fi adevărata libertate de mișcare sau cum naiba s-o fi chemînd.

Dă-l naibii de 2013! A fost, gata, s-a terminat (ei, mai e oleacă), să vedem ce-o să fie în continuare, că asta contează.

În 2014 sper să rezlvăm problemele apărute în ultimele zile ale lui 2013. Sînt încrezător.

În 2014 aș vrea să scriu. Măcar cîteva povești. Poate chiar o carte. Ar mai fi cele două cărți de articole, care trebuie doar puse în fișier. Vedem.

În 2014 o să mai adaug o lună trăită în Suedia, de data asta chiar în Stockholm (nu doar ca vizitator, între trenul de prînz și cel de seară).

În 2014 vreau mai multe cărți la Paladin decît în 2013. Cîteva dintre ele o să fie niște surprize plăcute (sper) pentru cititori. Prima trilogie a lui William Gibson (de data asta integral, adică Neuromancer – Count Zero – Mona Lisa Overdrive), debutul lui Ann Leckie (Ancillary Justice)… Ultimul autor cu care am semnat contract este Graham Joyce.

Mai vreau niște cărți frumoase traduse de Ona (că vor fi pentru Paladin sau pentru Polirom… are mai puțină importanță; sigur vor fi și și; iar dacă sînt traduse de ea, vor fi și frumoase).

Mai vreau să văd publicate cele trei cărți traduse pînă acum de Radu.

Și Manu să termine cu bine masteratul.

În rest… să citesc cărți noi ale prietenilor mei și să fiu prezent la lansările lor, să-mi cumpăr cîte un exemplar și să stau la coadă la autografe. Să particip la Final Frontier, Bookfest și Gaudeamus.

A, și poate ar fi timpul să mai public ceva prin străinătățuri. Că n-am mai făcut-o de mult.

Iar vouă vă doresc tot binele din lume. Să ne revedem sănătoși, cu bucurie în 2014.

adica noi

11 responses

  1. La mulţi ani amândurora! Să vi să implinească întocmai toate dorinţele. În 2014, 2015, 2016… nu contează care 20xx.

  2. Multă sănătate şi tot ce vă doriţi pentru 2014 să se împlinească! La mulţi ani!

  3. La multi ani !

  4. La mulți ani și vouă. Numai bucurii să avem tot anul.

  5. La multi ani!

  6. Sper ca in anul acesta, 2014, dupa ce voi fi terminat alte proiecte mai lungi sa am timp sa lucrez la un text ( pe care bine inteles sa-l pun la punct si sa-l corectez) care sa apara in revista ARGOS. Ar fi cam a doua revista profesionista in care planific sa public, pe langa inca una cu care aproape am batut palma, care in plus e si pe hartie!

  7. […] la Paladin vor apărea prima trilogie a lui William Gibson (Neuromancer, Count Zero şi Mona Lisa Overdrive), Ancillary […]

  8. sweden and te vikings, yeaaaah!

  9. In afara de trilogia Sprawl a lui William Gibson se mai afla in planul editurii (pe termen lung sau scurt) si alte carti (post)cyberpunk?

Lasă un răspuns

