Inescapabilitatea cărților predecesoare

one more tango in Paris

Pînă o să mă învrednicesc să extrag pozele de la Bookfest din aparatul foto, să vedem ce s-a mai adunat pe geamul monitorului.

*

Frăția Nemernicilor – poate o să scriu cîndva despre asta. Îmi place cum sună „nemernici”, mi-a plăcut de prima dată cînd am văzut cuvîntul într-un mail primit de la cineva.

Da, nemernici au fost, nemernici sînt încă. De-aia mi-e tot mai silă.

*
Cum să scrii Balchik??? Cîți semianalfabeți cu diplomă de bacalaureat o să mai scoată învățămîntul românesc?

*

Stela Popescu și Arșinel vor cere, la Bruxelles, pensii pentru artiști. Asta era o știre zilele astea.
Nea Mielu, care cîntă la nunți, în Rm. Sărat, e și el artist sau nu?

*
Hamletizînd sub veșnicele bolți… Zice un june: „Stau așa și mă gîndesc… cine a inventat cuvîntul „manivelă”? Nu știu de ce, dar cred că arăta ca un mecanic de locomotivă.”

wtf???

*

Hagi a fost un mingicar de maidan. Dobrin a fost un zeu.

*
Cărți inescapabile și cărți predecesoare. Ambele într-un articol dintr-o (cică) revistă.

*

„Este un fenomen care nu poate fi ignorat şi despre care putem vorbi mai mult, dar asta nu înseamnă că trebuie să fiu de acord cu el. Nu sunt şi nu voi fi. Am încredere în edituri şi în editori şi cred că, dacă trebuie schimbat ceva, atunci să fie editorii slabi şi nemernici şi să încurajam cititul printre copii şi tineri, nu să schimbăm sistemele cu totul.” (A.R. Deleanu, aici)

One response

  1. inescapabile şi predecesoare, ah, ce mişto sună! e precum crîncena luptă dintre ate şi abile, pfuu, abia aştept articolul!

Lasă un răspuns

