Paladin, Paladin, scapă omul de-orice chin

Aici aveți pagina editurii pe site-ul Grupului Editorial Art.

(ah, frumușelele mele!)

Observați numele traducătorilor pe coperte (mai puțin la Asimov, dar vom alinia și copertele seriei Asimov la obiceiurile casei). Sper să vedem la cît mai multe edituri treaba asta. Au mai făcut-o Univers, Humanitas Fiction, Millennium Books.

În pregătire: Ray Bradbury – Fahrenheit 451 (ediție aniversară: 60 de ani de la apariția originalului și 50 de ani de la prima publicare în limba română; traducere de Petre Solomon) și China Miéville – Regele Șobolan (traducere de Mircea Pricăjan).

16 responses

  1. In afara de wizard.knight mai publicati si altceva de gene wolfe?

  2. De-abia ne-am apucat detradus prima carte de Gene Wolfe… Dar da, vor mai fi și altele.

  3. vai si-amar.. cica „in curand” si „publicata in ianuarie 2013” iar noua ni s-au lungit urechile.. exista vreo estimare reala pentru lansare? si inca ceva – aveti in plan si editii digitale? ca de cand cu avalansa asta de readere si tablete.. multumesc.

  4. Nea Mielule, cu toate că nu agreez să vorbesc cu persoane necunoscute cîtă vreme eu defilez pe-aici cu numele meu, am să-ți zic totuși cîte ceva. Nu mai dau termene precise, pentru că nu se știe niciodată… Teoretic, în vreo 10 zile, două săptămîni, ar trebui să fie gata tiparul pentru cele trei cărți. Dar dacă rămîn ăia fără cerneală? Sau fără hîrtie? La ce să tot vin să zic stați așa că s-a întîmplat aia? Sau ailaltă?
    Oricum, luna asta e clar că vom avea cele 3 cărți pe piață. Și intenționez să facem și o lansare a lor, măcar așa, să ne mai vedem la față, că pînă la următorul eveniment mai este.
    Ei, cu lungitul urechilor nu cred… Sînt convins că ele erau deja lungi de cînd cu Windup Girl, care a fost anunțată… ăhă! Sau cu Stackpole… Sau cu volumul 3 din Cook de la Millennium, să nu spună careva că am ceva cu cineva anume. Peste tot se pot întîmpla lucruri care să întîrzie una sau alta.
    Sau e mai bine să nu mai anunțăm nimic? Mai bine adoptăm politica celorlalți, nu zicem nimic, nici cu cine am mai semnat (apropo: tocmai ne-am înțeles cu autorul numărul 18!), nici ce și cînd ne mai propunem să scoatem… Știi cum e bancul ăla: vă rugăm nu sunați. Ieșim noi din cînd în cînd. Adică atunci cînd om avea vreo carte de aruncat pe piață anunțăm noi. Și nu mai moare nimeni de grija noastră (cum era unul, care nu părea a muri de drum lung…) că de ce n-am ieșit în ziua de, că de ce n-am scos mai întîi carte aaia, că de ce ailaltă.
    Glumeam. Evident că vom face mai departe așa cum facem de la început, vom încerca să fim deschiși spre cititori, să stăm de vorbă, să mai facem cîte un anunț, să mai spunem una-alta din bucătăria paladină.
    Stați pe-aproape. Că sîntem pe cale să semnăm cu. Și cu. Și cu. Și poate… cine știe, îl luăm și pe. Stați să vă spunem.

  5. Vreau sa fie si ale mele … frumuselele !
    Astept detalii despre momentul si locul lansarii lor .

    1. cred că săptămîna viitoare vor veni și detaliile.🙂

  6. Intr-o lume normala, ar fi o mandrie pt o editura sa-si anunte titlurile si autorii cu care au semnat sau urmeaza sa semneze. Insa din cauza celor carora, vezi-doamne, li se lungesc urechiile de la asteptat, se prefera sa nu se divulge nimic. Nemira o incaseaza permanent din cauza asta, la Trei este o discretie apasatoare, iar Paladinul ezita. Asta in detrimentul cititorilor de buna credinta care doresc sa stie cum evolueaza miscarea, cum sa-si planifice timpul si lecturile, inceperea si terminarea seriilor si de ce nu dramuirea banilor si-a entuziazmului🙂. Personal prefer sa stiu daca o carte va aparea, inainte sa o achitionez in limba engleza, sau sa astept targurile de carte pentru a vedea in sfarsit ce a iesit pe piata..

    In alta ordine de idei ma bucur ca apare China M, imi era dor de el. Spor la treaba dragilor, unii va mai si apreciaza.

    1. Paladinul ezită? Cum? În ziua în care am lansat prima carte am pus alături un panou cu 10 autori cu care semnaserăm deja contracte. A mai făcut așa ceva vreo editură românească? Unde e ezitarea?
      În rest da, sînt de acord, de-aia și anunțăm lucrurile din vreme. E greu cu termenele fixe, nu depind toate numai de editură. Iar acum am fost și la început, în perioada în care am stabilit design-ul copertelor și ce gen de ilustrații vom căuta etc.
      Uite o carte pe care vă sugerez să n-o cumpărați în engleză, pentru că o veți găsi și în românește în aceeași zi în care se va lansa ediția în limba engleză: The Ocean at the End of the Lane, de Neil Gaiman.
      Cît despre China M… și eu mă bucur tare mult că-l vom avea din nou în românește.

      1. Stiti cum este… elevii prezenti primesc mustrariile adresate absentilor🙂 . In materie de comunicare sunteti de departe cei mai deschisi. Iar asta ar putea fi un dezavantaj uneori, inteleg f bine. Ezitarea pe care v-o reprosam (mai mult sau mai putin meritat) se referea la ceea ce spuneati ca ” v-ati inteles cu autorul nr. 18″ fara sa intrati in amanunte despre acesta sau despre precedentii. Dar departe de mine gandul de-a va pune la indoiala politica de informare, probabil aveti motive intemeiate.
        Asadar Neil Gaiman… Poate ceva nou de Ken MacLeod sau Peter F. Hamilton? Asta ca sa continuam cu autorii de la Tritonic😉

  7. promit sa viu cu urechi cu tot la lansare, iar micul meu comentariu era facut cu drag, nu cu rautate.. si nu se referea la anunturile de pe blog ci la continutul site-ului, unde ele apareau ca fiind deja pe piata, deh.. nerabdarea, bat-o vina..

    acum cu numele.. nu stiu, daca as fi scris gigi in loc de neamielu era mai bine? cred ca e acelasi lucru, e un detaliu neimportant, zic eu, sunt un fan, am trecut adresa de mail, am trecut si blogul pe care imi mai desert traista cateodata, deci nu se poate spune ca am semnat-o anonima..

    in sfarsit, referitor la politica editurii de a face publice intentiile sale, sigur ca nu e treaba mea, dar peste tot in lume se obisnuieste sa se tina legatura cu publicul, sa se proiecteze macar vag intentiile viitoare, sa se anunte semnarea cu anumiti autori, pentru ca astea sunt lucruri benefice, aduc un grad de asteptare, creste interesul publicului si asa mai departe.

    vorba aia, unii nu stiu ce sa mai faca pentru a atrage atentia publicului, iar altii o au si se vaita…😀

    ce sa mai zic, eu si tras de urechi tot fan raman si astept cu interes si deschiderea catre nou – lansarea in digital.

    1. nea Mielu… cu cenușa-n cap și cu urechile din dotare vin și eu la lansare. Mai paranoizez și eu… ca unul care s-a fript și cu iaurt…
      În ceea ce privește lansarea în digital… nu știu ce să zic. Probabil, într-un final, vom ceda cererii. Dacă aceasta ne va urmări ca Beckinsale pe Farrell în Total Recall…

  8. va ganditi sa scoateti si falling free a lui bujold?

  9. Ne-am gîndit deja.🙂

  10. Mikey, ideea nu e să continuăm cu autorii de la Tritonic. Cu Erikson, de pildă, continuă alții. Și cu Hamilton au continuat alții.

  11. Il astept pe China Mieville cu al sau King rat de patru ani ! Felicitari !

  12. Pentru Mieville – cel mai scurt termen: jumătatea a doua a lui martie. Mediu: aprilie. În cel mai rău caz: Bookfest.

Lasă un răspuns

