Despre Gaudeamus 2012 în Flacăra

flacara-decemprie2012A apărut numărul pe decembrie al revistei Flacăra.

În secțiunea Cultură a revistei am și eu un articol despre Gaudeamus 2012.

Mă refer doar la domeniul F&SF și vorbesc despre cărțile, lansările, autorii și editurile din domeniu. Adică am vorbit despre cărțile apărute la Tracus Arte, Nemira, Anticipația, Paladin, Tritonic, Millennium Books, Trei… Sper să nu fi uitat pe nimeni.

Autori români? Îi pomenesc pe Radu-Ilarion Munteanu și Adrian Buzdugan, Dănuț Ungureanu, Bogdan Teodorescu, Alexandru și Ovidiu Pecican, Narcisa Stoica, Michael Haulică și Cătălin Badea-Gheracostea, Liviu Radu și Marian Truță. Mai apar în articol Ștefan Ghidoveanu (antologator), Horia Nicola Ursu (traducător), Mihai-Dan Pavelescu și Cătălin Badea-Gheracostea (coordonatori de colecții).

Încă ceva, pentru cei cu nedumeriri: cinci-lea și Pâtea nu-mi aparțin. Eu scriu cincilea și Pîtea.

2 răspunsuri

  1. Mulţumesc pentru precizare. Sărbători fericite! 🙂

  2. ce ţi-e şi cu redactorii aceştia 🙂

Lasă un răspuns

