Tabloidele SF

Am cunoscut oameni care mi-au spus hai să facem nițel scandal, ca să facem trafic. Ne certăm așa, un pic, de ochii lumii… Să vezi ce vor veni!

Nu știu dacă asta o fi fost intenția lui Eugen Lenghel cînd a scris editorialul ultimului număr din Gazeta SF. Probabil că nu. Dar după ce am intervenit contrazicîndu-i vreo două dintre ideile expuse și, în loc să-mi aducă argumente care să i le sprijine și care să mi le combată pe ale mele s-a mulțumit să-l lase pe scuipătorul de serviciu (cum i-a zis Horia celui-al-cărui-nume-nu-vreau-să-l-scriu) să-și împrăștie balele în toate părțile, să vină iar cu fragmente scoase de pe site-uri pe care n-are acces pentru că a fost banat și alungat, dar pe care a intrat din nou, cu alt nume, înșelînd buna-credință a administratorilor, să-și facă numărul schizo în toată splendoarea, așa cum îl știm de multă vreme, mă gîndesc că, pînă la urmă, s-or fi gîndit ei că oarece trafic nu le strică.

Nu știu cum nu-și dau seama că traficul ăsta nu le aduce cititori pentru proze și pentru lucrurile serioase și că, de fapt, transformă ceea ce era, cîndva, o promițătoare revistă a tinerilor scriitori, într-un tabloid.

Și uite-așa Gazeta SF se așază alături de Helion Online, în rîndul tabloidelor SF, niște publicații nefrecventabile. Pentru mine, evident.

 

 

Lasă un răspuns

