Hăinuțe noi

UBUcomp at 2012-12-01

Imagine de Dominic Harman

Că dacă e sărbătoare se cheamă că ne îmbrăcăm cu haine noi.

Să vedem cum se poartă. Așa, par frumușele. Dar, cum ziceam, să vedem.

Acuma, hainele ca hainele, dar nici măcar Fujitsu nu mai e valabil, locul lui l-a luat un Dell și nu numai atît, nici măcar Windows 7 nu mai am. De azi (de fapt de ieri) mă joc cu Ubuntu. Așa că Dellul se cheamă UBU COMP.

Încă descifrez la el, parcă mă plimb pe străzile unui oraș nou. Din cînd în cînd mă minunez. E un sentiment frumos, minunarea… Mă bucur de mine că încă mă mai pot minuna.

Am lucrat deja pentru Paladin – am găsit niște cărți interesante, de care habar n-aveam (nici măcar de autorii lor), și m-am convins că altele trebuie să intre în program de urgență; am lucrat pentru Argos, noua revistă. De ce o fi nevoie și de a zecea revistă de SF (da, sînt nouă pe piață acum)? Sper să aducem ceva nou totuși. Luna asta îi dăm drumul.

11 răspunsuri

  1. Succes cu noua revistă!

  2. Felicitări şi la mai mare!

  3. Felicitări şi mult succes! Aşteptăm chemarea sub arme!

  4. Mulțumesc _tutulor_
    George, ai zis bine, pentru ca va fi cu chemare.

  5. fenomenal! Ubuntu? chiar ca ai curaj…

  6. Ubuntu e o altă planetă. L-am încercat şi eu – forţat – de vreo două ori. M-am sufocat de fiecare dată. M-am întors la Windows ca ieşind la aer din adâncuri marine. Aşa că baftă! 🙂

    Aştept şi eu, ca tot omul, logic, revista ‘ceea.

  7. Nasol, Mircea, m-ai prins cu mobila în mijlocul casei… O sa încerc cumva să fac și revista ceea.
    Despre Ubu ce pot să spun? Deocamdată e OK, la mine e joacă. Altcineva și-a pus neuronii pe bigudiuri să instaleze ce trebuie. 🙂

  8. felicitari si la mai mare, astept, ca toata lumea, chemarea sub arme. ma inrolez voluntar

  9. Nu va fi o chemare, Ciprian, nu pregătesc o oaste. Mai degrabă un grup de comando…

  10. adica esenta sau distilat de oaste… merge si asa

    1. Ei, nu chiar… Să zicem că vor fi echipe de desant la fiecare număr.

Lasă un răspuns

