Suedia 2012 (2). Au și ei vedete…

Ca tot omul, m-am dat și eu aproape și m-am pozat cu fel și fel de lume conoscută.

Ca tot omul… așa cum a zis fata aia la Vocea României: ascult și eu manele, ca tot omul. Dar nu mă caracterizează…

Deci pozele:

Dalahästen La primărie. După cum se vede, poneii lor nu sînt roz. (E drept, pot fi roșii, dar nu ăsta de la primărie)

Nu mă-ntrebați. Era și persoana aia pe-acolo…

Niște troli, domnule!

Un răspuns

  1. Domnule, ca rog sa incetati cu aceste postari! Si alte persoane si-ar dori sa viziteze Suedia si tarile nordice iar dumneavostra doar le faceti in ciuda! 😉
    Lasand gluma la o parte ma bucur sa vad aceste fotografii si ca timpul petrecut in Suedia a fost placut. Iar libraria SF este ceva de vis… De asemenea ma citesc ca ascultati manele, ca tot omul. 🙂

Lasă un răspuns

