Science Fiction Bokhandeln

Așa se cheamă: Science Fiction Bokhandeln.

În Stockholm, pe Västerlånggatan 48.

Am descoperit-o în prima zi de plimbare prin oraș (de ce nu mă miră?).

Iar pozele astea vreau să le strig de vreo 7-8 săptămîni, de cînd m-am întors de-acolo.

Mai sînt și alte poze (din vreo 2500, se pare), dar în primul rînd pe-astea le voiam împrăștiate.

Deci avem librărie SF la Stockholm.

SF-Bokhandeln AB
Västerlånggatan 48,
111 29 Stockholm,
Sweden

Adică da?

Și o carte pe care o vom vedea în românește de-abia în 2014.

Librăria asta e și un fel de Antipa al lor. Numai că ei au găsit un alien… iar eu n-am reușit să găsesc un tricou. Bine, voiam un tricou cu Michael Haulică.

Demisol, parter, mezanin, etaj… cărți, cărți , cărți, filme, jocuri și gadgeturi. A! Și cărți, cărți , cărți. Toate F&SF.

Lasă un răspuns

