Iarna e ca vara, cel puțin în amintiri

Multă lume spune că îngheață în casă. La noi e OK. Stau în tricou în casă. Cu două-trei zile în urmă am stat la terasă, tot în tricou.

M-a dereglat de tot Stockholmul de astă-vară. La 18 grade e vară. Iarna nu-i ca vara? Pe dracu’!

Pe undeva, prin cotloanele minții mele, este amintirea unei zile de 15 septembrie, prima zi de școală, pe colina Universității, un seminar la care priveam pe geam cum ninge… Dar era Brașov, erau anii ’70, eram tineri și cam neliniștiți.

În alt cotlon al minții mele mai este și un 1 Mai în care am defilat pe ninsoare… Făgăraș? Erau și mai anii ’70, eram și mai tineri, și mai neliniștiți.

Cineva mi-a zis acum cîteva seri: te pup pe amintiri. Frumos!

Lasă un răspuns

