Concluzii la ce am zis pe facebook azi dimineață (adică vineri)

Deci. Ce ziceam azi dimineață? Cîte voiam să fac? Să vedem.
– blog Colierul – pus o însemnare care aștepta de mult
– Galileo Online – pus trei știri
– mail editură cerut cărți la lectură – trimis. plus încă unul, despre un autor care… mă rog. secret deocamdată. dar am mai făcut oleacă de muncă de documentare. asta nu era pe listă.
– făcut epube (1, 2, 3) – NU
– redactat c-a-r-t-e-1 – NU
– citit c-a-r-t-e-2 – citit niște pagini
– revăzut povestea pentru ISF – NU
– revăzut povestea terminată ziele trecute – de la 7400 semne a ajuns la 5900. Am eliminat niște chestii care n-aveau ce căuta acolo și acum pare mai curată. Dar mai vedem. O mai luăm o dată de la cap. (și dup-aia o aruncăm 🙂 )
– scris la una dintre celelalte povești începute – adevărul e că am vrut cam multe. Și mîine (azi) e o zi…
Deocamdată noapte bună. (Urmează un fel de înger, îngerașul meu)

Lasă un răspuns

