Sara Bestsellera

Adică Așteptînd-o pe Sara s-a insinuat în Top-5-vînzări al editurii pe elefant.ro. E pe locul trei, după două cărți din universul Dune și înaintea altor două din același univers. M-au înconjurat!

Pe lista cărților mele (în aceeași librărie elefant.ro) cele două ediții ale Sarei (1 – Millennium Press, 2005, și 2 – Tritonic, 2006) sînt pe primele două locuri.

Săptămîna viitoare sper să se găsească la vînzare și ediția digitală a Sarei. Și, poate, la Bookfest, un tiraj mic cu noua copertă, asemănătoate celor din ultima vreme – creații Vlad-Mihai Botta. Da, pe rafturi port Vlad-Mihai Botta.

LATER EDIT: Între timp a apărut Sara Digitala.

3 răspunsuri

  1. Am ajuns la jumatatea cartii. Acum pot sa-ti zic cu mana pe inima ca te urasc pentru ca ma faci sa vreau sa scriu o antologie a amantilor care nu sunt pomeniti indeajuns de mult.
    Vedem in vreo doua zle cata energie am avut eu si inspiratie tot Asteptand-o pe Sara 🙂

  2. Sper că a meritat așteptarea… (am văzut că ai terminat cartea) Oricum, să-ți fie de bine. Și mulțumesc.

  3. […] p.s. toata povestea cu amanunte si detalii – aici […]

Lasă un răspuns

