Premiul GALILEO 2012 – o poză, două

Iată-mă și cu trofeul:

Michael Haulică - Premiul Galileo 2012 pentru cea mai bunî proză scurtă publicată în 2011 („Povestea lui Calistrat Hadîmbu din Vizireni, ucis mişeleşte de nenicul Raul Colentina într-un han de la marginea Bucureştilor“ )

Și toți cîștigătorii:

Liviu Radu, Michael Haulică, Ștefan Ghidoveanu (pentru Adrian Crăciun), Dan Doboș

6 răspunsuri

  1. felicitari michael, felicitari la toata lumea

    1. Felicitări și ție pentru noua apariție editorială. Și pentru vînzările ediției electronice.

  2. Felicitari tuturor! A fost frumos si eu m-am ofticat ca exact atunci n-am fost in Bucuresti, sa va (mai) vad. Nu mai pui si alte poze? 🙂

    1. Îmi pare rău că n-ai fost acolo. Chiar a ieșit bine. O să pun și alte poze, sper că mi-am revenit și mă apuc de treabă.

  3. FELICITĂRI şi personal aştept romanul (că ai dat-o în ameninţări de gen 😉 )

    1. Sagy, mulțumesc și te anunț că am început două povești care vor fi integrate în roman. Deci se lucrează la el.

Lasă un răspuns

