Observator cultural, 16 martie 2012 – ultimul articol

În nr. 616 al revistei Observator cultural, din 16 martie 2012 (versiunea online), la rubrica FANTASY & SCIENCE FICTION, articolul La călimară!

FRAGMENT:

Undeva, prin niște sertare, zac cîteva cărți cu termenul de predare expirat. Și simt că îmi datorez și mie ceva (scuzați egoismul).

Așa că, începînd de azi mă retrag – pentru cîteva luni – în călimara mea, în căutarea cuvintelor lipsă din acele cărți neterminate.

Și-acum vă spun la revedere și… cum ziceam, la călimară cu mine!

Poate că unii îmi vor simți lipsa, poate că unii se vor aduna într-un apartament (sau la vreun restaurant) și vor trage un chef.

Absența mea din acest colț de pagină nu va însemna că, dacă o să am ceva de spus, n-am s-o fac.

Și altă dată să nu-mi mai dați premii, că mi se urcă la cap și mi se pare că sînt scriitor și mă apuc de scris și…

La călimară, așadar!

4 răspunsuri

  1. Spor la scris si multumim pt tot ce ai facut acolo in anii astia!

  2. Mulțumesc, Oliviu, vei fi unul dintre beneficiari.

    1. Stiu:). Si asta face lucrurile mai usoare.

  3. Eu voi face parte, in mod sigur, din grupul numeros al celor care vor simti lipsa rubricii saptamanale din Observatorul Cultural!

Lasă un răspuns

