Glitcherine la Moshul SF

Mi-a venit și mie rîndul să apar la Moshul SF, așa cum alții apar la David Letterman sau la Ellen DeGeneres.

În șuvoiul celor 1001 de scorneli ale Moshului SF a mea se cheamă Glitcherine. E scrisă cu ceva ani în urmă – vreo 4? 5? – și, de cînd mi-a devenit clar ce se va întîmpla cu ea, mi-a ieșit cu totul din minte.

Din cele scrise de mine pînă acum prin diverse locuri sper că s-a văzut (și s-a reținut) că îi sfătuiesc pe tinerii scriitori să-și publice textele numai în reviste, dacă se poate și cu ISSN, pentru a putea fi luate în considerare în alcătuirea portofoliului lor de mai tîrziu cu care să-i impresioneze pe editori.

Dar Moshul SF… e Moshul SF și mă simt onorat să fiu invitat să public un text pe blogul lui Ștefan Ghidoveanu.

Mulțumesc pentru invitație, prietene!

6 răspunsuri

  1. Dragul meu, faci o greșeală: talentul n-are nevoie de ISSN! Uneori, chiar dimpotrivă… 🙂

    1. Eu cred că talentul are nevoie de multe pentru a ajunge cunoscut. Iar un ISSN la vremea lui… Nici nu stii cind va avea importanță.

  2. A ieşi super… Am aşteptat-o toată ziu. Abia aştept să citesc şi povestirea din „Revista cu povestiri”

    1. Și eu am așteptat-o toată ziua, ca un începător. 🙂 Noroc că noaptea trecută, înainte să închid compu’ am mai intrat o dată pe Moshul SF. Mulțumesc pentru apreciere.
      Eu abia atept să o scriu pe următoarea și pe cealaltă. Una va fi în „Raul Colentina”, cealaltă va fi în „Inand”. Și cu seriile astea două o să defilez în următori ani. Măcar știu ce am de făcut.

  3. Superba povestirea.

    1. Mulțumesc, mă bucur tare mult că ți-a plăcut. Mai urmează. Fii pe fază. (chiar rimează!) 🙂

Lasă un răspuns

