Șamanu 57

Nu putea să înceapă mai frumos ziua asta (pe lîngă inboxul în care curg mailuri după mailuri…): Flavius Ardelean a scris pe blogul lui despre Povestiri fantastice. Și termină el așa:

Dacă literatura speculativă românească e un trib şi „maestrul” un povestitor, atunci Haulică este un şaman.

(era normal ca după Papa și Guru să urmeze Șamanul)

George Sauciuc scrie și el pe blogul lui asta.

Lui i se datorează faptul că azi citesc autori români.

Iar Silvia & The Vremea îmi trimite pe Facebook o vedere (ca să vedeți ce înțeleg ei de fapt prin Planeta București) :

(Stu Shepherd – Antrall)

LATER EDIT:

Și Horia a scris aici. Și a pus poza aia făcută la Poiana Țapului, unde am fost cu tritonicii și vandermeerii (a doua zi își lansa Jeff VanderMeer Veniss Underground la Brașov).

Site-ul lui Ciprian Mitoceanu are o însemnare în care zice ceva de amprentele mele… fix în ziua în care i-a apărut la vînzare, pe elefant.ro, Amendamentul Dawson. Deocamdată ca ebook. Iată coperta:

Urmează o trilogie, Predestinare genetică. În 2012. Bravo, monșer! La mai multe!

Printre lecturile lui Liviu, FanSF zice ceva despre un anumit promotor al sefeului românesc…

15 răspunsuri

  1. Gata, avem titlul pentru urmatorul titlu de publicistica 🙂
    Sa cresti mare si sanatos, Maicule!

  2. Volumul 3 va fi Pecinginea… Lăsăm Șamanul să fie volumul 4, după care mă las de publicistică.
    Mulțumesc pentru urări. Să crească Millennium Books!

  3. La multi ani! Live long and prosper! 🙂

    1. Multumesc mult, asemeni si tie.

  4. La multi ani, cu multa sanatate si inspiratie pentru creatiile literare ce vor veni!

    1. Mulțumesc frumos. Asemeni și ție.

  5. La multi ani plini de impliniri!
    Sper ca ai glumit cu fraza ” Lăsăm Șamanul să fie volumul 4, după care mă las de publicistică”, nu de alta dar inca nu am vazut volume numerotate gen 3.5, 3.7.. 3.99
    🙂

    1. UIte o idee! Pînă la urmă, cine știe… Și-așa mă gîndeam eu că „Despre singurătate și îngeri” e cartea mea nr. 2,5.
      Mulțumesc pentru urări. Viață lungă Gazetei SF!

  6. La Multi Ani!

  7. La mulţi ani sănătoşi şi fericiţi!

    1. Mulțumesc, Florin. Noi succese!

Lasă un răspuns

