„Madia Mangalena” în japoneză!

Da, „Madia Mangalena” a apărut în japoneză în numărul 8/2011 (august 2011) al Revistei SF. Povestirea a fost tradusă de Haruya Sumiya.

Asta e coperta:

Încă nu am revista, dar am un număr al ei, cel pe ianuarie 2011. Format carte, 280 de pagini, coperte color. Cum s-a văzut și în PDF, povestirea mea a apărut la paginile 166 – 168. Ce mi-a trimis Haruya în iulie era PDF-ul revistei, pregătit pentru tipar. Am înțeles că urma să apară, n-am înțeles că așa de curînd. Sau o fi fost de la sake?

Oricum, sînt 8 limbi în care am fost tradus. Spaniola va fi a 9-a.

6 răspunsuri

  1. […] Povestirile sale au fost traduse în engleză, franceză, maghiară, bulgară şi daneză (mai nou în extraterestră ) şi i-au adus numeroase premii şi prezenţe în antologii. În calitate de editor a publicat […]

  2. Mulțumesc mult, vedea-v-aș și pe voi traduși în cît mai multe limbi.

  3. Felicitări, dragă Mike! Tare mă bucur…
    Să ai o nară, parcă aşa se zice acolo 🙂

  4. Avem o nară… Și ce facem cu ea?
    Mulțumesc mult, Gheo. Vă pup.

Lasă un răspuns

