Dovada, dovada!

Iată dovada traducerii în japoneză. E PDF-ul revistei. Am primit PDF-ul pe mail, în iulie. Se pare că revista a apărut în august. Mai fac săpături. Cum aflu, dau pe blog.

Deocamdată cele 3 pagini ale povestirii:

Pe ultima pagină e nota biografică.

6 răspunsuri

  1. Au uitat sa articuleze a doua propozitie 😛
    Glumeam. Sincere felicitari si stau cu urechile ciulite 🙂

  2. 🙂 woaaa… Ce ciudat arată. Ai fost publicat în extraterestră. 🙂 Felicitări!

  3. […] al ei, cel pe ianuarie 2011. Format carte, 280 de pagini, coperte color. Cum s-a văzut și în PDF, povestirea mea a apărut la paginile 166 – 168. Ce mi-a trimis Haruya în iulie era PDF-ul […]

  4. George, orice corectură care vine de la tine e un ordin! Am să le transmit japonezilor.
    Marian, mulțumesc și succes proiectelor tale.

  5. Felicitari, Mike! Excelent!
    Titlul japonez este Magudara No Majia (aproximativ *Madia Magdarei), iar numele autorului Maikeru Haurika… firesc, fiindca ei nu au L.

    1. Arigato gozaimasu.
      Să mă semnez Aurica de-acum?

Lasă un răspuns

