„Huca“ și „Calistrat Hadîmbu“ – două povestiri pentru premiile Galileo 2012

Azi s-a afișat pe site-ul Galileo Online lista lungă a povestirilor și volumelor eligibile pentru premiile Galileo 2012.

Am două texte la categoria PROZĂ SCURTĂ:

– „O hucă în minunatul Inand“, apărută în revista Galileo 3 (citiți un fragment aici)

„Povestea lui Calistrat Hadîmbu din Vizireni, ucis mişeleşte de nenicul Raul Colentina într-un han de la marginea Bucureştilor“, apărută în antologia Steampunk. A doua revoluție, ed. Adrian Crăciun  (Millennium Books)

La categoria ANTOLOGII sînt două volume la care am contribuit cu texte:

Steampunk. A doua revoluție, ed. Adrian Crăciun  (Millennium Books) – aici am „Povestea lui Calistrat Hadîmbu din Vizireni, ucis mişeleşte de nenicul Raul Colentina într-un han de la marginea Bucureştilor“ (sau în format PDF).

Premiile Galileo 2011, ed. Horia Nicola Ursu (Millennium Books, 2011) – aici am două povestiri: „Noi, cei cu ochii arși“ și „Microtexte“.

Dacă sînteți printre cei care aveți drept de vot, un vot al vostru m-ar ajuta să ajung pe lista scurtă, a nominalizărilor. Pliz?

Dacă nu mi-ați citit încă povestirile, una o puteți citi în revista Galileo nr.3, iar cealaltă, apărută în antologia Steampunk. A doua revoluție, o puteți citi dînd clic pe titlul ei, mai su (sau din meniu, la PROZĂ. Sau descărcînd-o în format PDF de aici). Sper ca lectura să vă convingă să mă votați.

NOTĂ: Textul va fi disponibil online pe durata întregii proceduri de vot, adică 21 ianuarie – 25 februarie.

4 răspunsuri

  1. Mult succes!

    1. Mulțumesc, Cătălina, succes și ție!

Lasă un comentariu