491. Biblioteca Națională, tigăile și zacusca

Iar am ajuns pe o poziție Zelist mai mică de 500. Cred că ar trebui să mă apuc de concursuri în colaborare cu editurile, nu?

Mi-e că mă vor înjura unii, că mă prostituez, că etc., și mă vor înjura o vreme pînă cînd, într-o zi, într-o bună zi, vor veni și-mi vor propun e să fac concursuri și cu cărțile lor. Se mai întîmplă…

*

Acum două ore (dacă știrea de azi-dimineață era corectă) s-a inaugurat noul sediu al Bibliotecii Naționale.

La parter și etajul unu sînt restaurante, cafenele, magazine. Sper că prin magazine se înțelege librării, și nu buticuri în care se vînd chiloți sau tigăi, vorba cuiva. Nu că ar fi rău să ți se vîndă cărțile laolaltă cu tigăile. Dacă la fiecare tigaie s-ar cumpăra și o carte… sau dacă la fiecare tigaie de felul ăsta s-ar oferi o carte cadou… ar fi și mai bine.

În ianuarie, în noul sediu al Bibliotecii Naționale se va muta și Ministerul Culturii și Patrimoniului Național (îmi place cum sună. În sfîrșit, sună bine!).

*

Și dacă tot am vorbit despre tigăi, să vorbim și despre borcane. Despre aceste borcane:

sau așa:

Se găsesc la Kaufland.  E prima zacuscă din comerț care seamănă cu zacusca făcută acasă.

Lasă un răspuns

