Steaua – Rapid 0 – 0

Deci l-am văzut, da? L-am văzut!

Captură de ecran de la finalul meciului.

Cum l-am văzut? Am aplicat învățăturile înțeleptului Adidas Torsion: dacă vrei, poți.

M-a costat 1 euro.

Cît despre cînd o să cîștige o echipă românească pe Arena Națională… uite că au jucat două și tot n-a cîștigat vreuna.

De ce nu l-au delegat pe Diaconu-Brichetă? Că măcar la masa verde tot am fi avut un cîștigător…

Și gata cu fotbalul. Avem cărți de citit, de redactat, de scris…

La muncî, ăi!

 

Lasă un răspuns

