Revolta Îngerilor

Rodica Bretin are o povestire „Revolta Îngerilor“.

În DemNet, Dan Doboș vorbește și el despre Revolta Îngerilor.

Al doilea roman din seria Inand va avea titlul Revolta Îngerilor (primul va fi Vremea zăpușelii, iar al treilea Ultimul dumnezeu).

E caraghios? Să schimb titlul?

(Coperta pe care o vedeți nu există. Mă jucam prin 2003-2004-2005, nici nu mai știu a cui e ilustrația.)

7 răspunsuri

  1. Eu cred ca cititorii vor raporta titlul la continutul cartii, nu la alte titluri. Niciodata nu am facut confuzie intre Lumea pierduta a lui Crichton si cea a lui Doyle, sau intre Wolfman din 41 si Wolfman din 79 (care nu e remake) etc. De curiozitate, am dat Deadline pe IMDB, si erau cateva zeci de filme cu titlul asta, multe din acelasi an. Eu zic sa ne raportam strict la noi si nu la altii – si eu am avut o dilema similara, dar nu legata de titlu, si am decis sa merg pe viziunea mea fara sa mai ma gandesc cat si ce din ea se regaseste si la altii. Fiecare cu treaba lui:)
    P.S. F faina coperta:)

  2. Da, intr-adevar, imi place coperta. Dar si titlul!

  3. Din păcate, cum ziceam, nu mai știu unde am găsit ilustrația, cine este autorul. Găsisem ceva interesant și pentru Ultimul dumnezeu. Le aveam pe comp, dar… cine știe prin ce folder isteț le-am pus.

    1. Sper sa o gasesti. Ar fi pacat.

  4. Sper și eu. Deocamdată ieri nu le-am găsit. Dar am eu niște foldere bizare de pe vremea cînd mă mutam de pe un comp pe altul. Plus ceva pe un hard extern, plus alte cevauri pe niște sidiuri. Caut, că altă treabă n-am. 🙂

  5. Păstrează titlul. E tare fain. Existența unei alte cărți cu același titlu ar fi fost o problemă, așa însă pare că e ok. Am avut și eu o dilemă asemănătoare, la volumul de debut și chiar am fost pe cale să te sun pentru a schimba titlul – cartea era deja la editura. ”Zile albe, zile negre” este un volum de Nichifor Crainic, iar asemănarea pe care tocmai o descoperisem mă pusese pe gânduri. Poate că era mai bine să te sun fiindcă ceea ce era mai rău abia urma. La câteva zile după lansarea din București, aveam să aflu despre ”Nopți albe, zile negre”, volumul lui N. Carandino. În 2005, Google încă nu le știa pe toate, iar inima mea este împăcată măcar la gândul că titlul cărții mele are o continuare ce poate fi citită pe prima pagină.

Lasă un răspuns

