Ellen Datlow la București

Ieri m-am întîlnit cu Elen Datlow. La Hilton, unde stătea, apoi ne-am dus la un pub la o cafea. Eu, ea și Oliviu Crâznic.

Ellen Datlow și Horia Ursu (Horia este la telefon)

O oră și jumătate, apoi încă o jumătate de oră, după ce s-a întîlnit cu sora și cumnatul ei. De aceea și am poze cu ea, cu mine și cu Oliviu la un loc.

Am povestit despre croaziera ei pe Dunăre, dinspre Budapesta spre București (întreruptă pe motiv de apă insuficientă, și continuată cu autocarul, prilej cu care a văzut Serbia și Bulgaria, prin care nu spera să trecă). Apoi despre cărțile ei, despre ale noastre, despre sefeul românesc și publicarea lui pe piețele externe, despre CE și CUM să NU scrie românii dacă vor să fie publicați în limba engleză… Despre proiecte… despre unde și cînd ne-am putea întîlni din nou.

Ellen Datlow et moi

A fost frumos, ce să zic?!

Am văzut pozele astea, am revăzut-o pe cea pe care ne-a făcut-o Roberto Quaglia la Kiev în 2006 și mi-am dat seama că eram îmbrăcat cu aceeași geacă. O fi crezînd că am numai una. Dar nu-i adevărat! Am două! Ar trebui să-i trimit o poză în care apar cu cealaltă.

La despărțire, în holul hotelului: Michael Haulică, Ellen Datlow, Oliviu Crâznic

Și autografele:

 

Oliviu a scris și el despre întîlnirea noastră aici.

9 răspunsuri

  1. urs invidios… consolat totusi de faptul ca ne-am intilnit macar telefonic (si ne-ai facut o poza! yay!) si ca nu va fi ultima oara cind ED ajunge la noi.

    1. I-am zis de Lambshead si de tine si s-a bucurat:)

  2. Fain tare! Va invidiez, sincer!

  3. Meseriasii!

    Dar cum de a ramas vizita nemarcata de vreun eveniment? O lansare? O iesire in public?

  4. cand citesc cate o chestie de asta imi dau seama ca a locui la botosani are mai mult dezavantaje decat avantaje. Dar nu-i bai, daca mai revine…

  5. Cînd va reveni facem o excursie la Botoșani. Sau invers.

  6. Costi: cînd o publica la Millennium Books și va mai ajunge în România i-oi organiza și lansare. În rest… nu mă ocup cu evenimente și, oricum, prietenii mei deja deranjează suficient de mult cît să fie puși la index. Așa că…

    1. Si abia acum imi spui… :))

  7. Nici eu n-am știut pînă într-o zi în care am văzut o listă din care lipseau niște nume. Și cînd le-am pus unul sub altul… surpriză! Cei eliminați sînt prieteni cu mine.
    Dar tu stai liniștit, pe tine nu te-au șters de pe listă. Înseamnă că nu e totul pierdut, ți se mai dă o șansă.
    Vezi ce faci, ce spui și cum te porți. S-ar putea să fie marea ta șansă. N-o rata.

Lasă un răspuns

