Povestirile fantastice se vînd…

Se pare că în fiecare zi se vinde cel puțin un exemplar din Povestiri fantastice pe amazon.com

2 răspunsuri

  1. la mai mare, maical!
    auzi, tu mi-ai trimes, cumva, un semeseu d’ala? ca nu mai am numaru lu matale in memoire…

  2. Mulțam fain. Cît despre sms… io eream, doctore, io eream. Numa că boul de mine am făcut și io ca tot mîrlanu, adică am zis ce-am avut de zis și gata, de parcă în buletin mă cheamă 0723etc. Îți trimisesem pe mail numărul de telefon, credeam probabil că l-ai recepționat, dar mi-e că tot nu te-ai mai uitat prin Inbox. Că-ți mai dădui vreo două mailuri de-atunci. Io ziceam că să mă suni tu cînd nu ești cu mîinile prin pieptul cuiva, că io, în cel mai rău caz, oi fi cu mîinile prin operele vreunui scriitor român și, în cel mai rău caz, o să spună onor cititorii că autorul era dus cu puta, iar redactorul n-a avut nimic împotrivă.

Lasă un răspuns

